Saturday, July 17, 2010

ریگی هسته‌ای: شهرام ریگی یا عبدالمالک امیری

زمانی که مامورین CIA طعمه آلوده‌ای به نام عبدالمالک ریگی را «در آسمان» تحویل سربازان گمنام امام زمان دادند تا با «عقل سلیم» شان معلول را به جای علت اعدام کنند آنهم در این شرایط تبعیض آمیزی که برای اقلیت‌ها و اقوام فراهم کرده‌اند گمان نمی‌کردند سناریوی اصلی CIA این باشد که دیروز اتفاق افتاد.

کمتر از یک ماه از اعدام عبدالمالک ریگی در جشن روز «پاسدار»، دو«نوجوان» به نام های محمد«ریگی» و مجاهد عبدالباسط «ریگی» پروژه تبدیل ایران به عراق و افغانستان دوم را کلید زدند بی‌آنکه جنگ و اشغال نظامی ای صورت گرفته باشد.

زمانی که مامورین CIA طعمه آلوده ای به نام عبدالمالک ریگی را «در آسمان» تحویل سربازان بی شعور امام زمان دادند تا با «عقل سلیم»شان معلول را به جای علت اعدام کنند آنهم در این شرایط تبعیض آمیزی که برای اقلیت‌ها و اقوام فراهم کرده‌اند گمان نمی‌کردند سناریوی اصلی CIA این باشد که دیروز اتفاق افتاد. احمدی نژاد با انداختن باد در دماغ می‌گفت: «کشور های غربی یاد بگیرند. اینطوری تروریست‌ها را دستگیر می‌کنند».

سربازان کودن امام زمان سید علی خامنه‌ای و خود امام زمان سید علی خامنه‌ای، به سادگی این طعمه آلوده را به نیش کشیدند، سیمای زشت ضرغامی هم برای محرومین از رسانه آزاد با آن استراتژیست‌های عصر فلاخنش تحلیل کرد و حتی گفتند باید ریگی‌های فرهنگی را دستگیر و اعدام کنیم. نتیجه آن عملیات اطلاعاتی محیر العقول را دیروز دیدیم و این تازه اول ماجراست.

سرنوشت سناریوی شهرام امیری هم چیزی متفاوت از سناریوی ریگی نیست. «شکست اطلاعاتی آمریکا» از همان مقوله «اینطوری تروریست‌ها را دستگیر می‌کنند» (اینطوری تروریسم قومی-مذهبی را وارد کشور می‌کنند)است. این دانشمند اتمی که احتمالا حداکثر لیسانس فیزیک هسته‌ای دارد دیگر همان دانشمند اتمی پارسال نیست. شهرام امیری چاق و تپل «ویرجینیا» همان شهرام امیری«مدینه» نیست. چیزی اضافه دارد چیزی به او اضافه کرده‌اند چیزی که در کله سربازان نهییلیست امام زمان نمی‌گنجد. بی‌شک مامورین CIA همان روزهای اول «ریگی دوم» را شناسایی کردند و ماموریت ویژه‌ای برایش تدارک دیدند. آنها به سادگی فرق یک دانشمند هسته ای و یک طلبه مدرسه حقانی را می‌فهمند.

شهرام ریگی با خود چه چیزی را وارد ایران کرده است؟ ماموریت ویژه و ناخواسته عبدالمالک امیری چیست؟ مبادله با گروگان‌های آمریکایی بحثی انحرافی است.

No comments:

Post a Comment

http://www.balatarin.com/users/marcos/links/submitted